O stranie asemanare!

A fost si ziua mea, asa ca m-au sarbatorit astia, n-am scapat. Daca e cineva interesat de detalii, se poate citi pe site la radio.  Pentru restul am o poveste scurta. Era atmosfera asa de sarbatoare, deci am facut ce facem cel mai bine, ne-am jucat ca baietii. Jocul e cea mai lenesa si confortabila activitate pe care poate sa o faca un baiat. Creier nu-i trebuie, maturitate nu-i trebuie, ceas nu-i trebuie. In timp ce ne jucam insa, am dat peste o stranie asemanare. Urmariti acest video (pana la final!!) si sa-mi spuneti daca am sau nu dreptate, va rog!

6 comentarii (+add yours?)

  1. Vlady
    Iun 07, 2011 @ 00:29:25

    Băă, ce tare ideea. Pff, când mi l-am imaginat pe primul făcând dragoste, a fost mortal, cu zgomotele alea! :))

    Şi tu ai terminat cu „bilă de foc”.. hmmm… :))

    Răspunde

  2. Mircea Băghină
    Iun 23, 2011 @ 20:37:32

    ” Stai pe picioare , stai pe picioare ” .
    Nice.

    Răspunde

  3. Irina
    Aug 13, 2011 @ 13:07:45

    Se putea si mai bine! Sau atat de animalieri sunteti voi in realitate? :))))))

    Răspunde

  4. Annabelle
    Aug 15, 2011 @ 13:57:21

    Imi place blogul tau, scrii fain. De ce dracu’ nu mai scrii?

    Răspunde

  5. adardna
    Oct 10, 2011 @ 11:31:44

    ma te contrazic, am intalnit barbat atat de calm si in pat mi-a fost frica de el, asa ca nu pusca bine deloc

    Răspunde

  6. blue4inna
    Dec 02, 2012 @ 19:14:22

    Eh, sa zicem ca asa o fi. Trei baieti/ trei stiluri diferite.

    Acum trebuie un filmulet scurt sa vedem si cum mancati; se spune ca iti dai seama cum e un barbat in pat dupa felul in care mananca.
    Hai, sa vedem daca se confirma regula!

    Răspunde

Lasă un răspuns

