Top 10 cu mine in 2010

Top. Fara criterii. E tare sa n-ai criterii uneori. Ca poti sa te duci oriunde.

__________________________________________________

10.  Statusuri de tip serial numite „Cita-mi-ai cartile”. Poate incrementa cu 1 numarul utilizatorilor de fb care citesc. ______________________________________________________
9.  Un tip de mini-mixuri. Prezentam niste baluri de boboci si am zis ca ar trebui sa fac ceva mai dragut sa danseze lumea intre atatea probe plictisitoare de miss si mister. De cele mai multe ori mai fac si galagie la microfon in timpul lor.
E ok asa.
Shushit – Ep. 1
_____________________________________________________
8.  Ceva mai filingos. Suna semi-gay asa da’ va asigur ca e foarte straight. Cred ca e un fel de ceva gen balada. Aud ca momentan se pregateste varianta orchestrata. Hai odata!

______________________________________________________
7.  Cateva din jocurile de la Music Channel. Era dragut.
O bucata din 1Chart.
Un episod din emisiunea „O Dam in Diverse”
Un promo energic spontan.
Un promo mai asezat mental.

______________________________________________________
6.  Un moment din Expirat (clubul). Era o piesa tare si mi-as fi dorit sa dansez pe ea. Am ajuns acasa si mi-am exprimat frustrarea printr-un desen. A aparut un personaj. Sper sa mai faca lucruri domnul Brainman. Asta e prima lui aventura. ______________________________________________________
5. Cateva statusuri care ma mangaie pe amintiri, asa cum trebuie.

(intrebarea e: cati oameni au apreciat statusul cu Adrian Despot? dar cati au dat like? cati?)

______________________________________________________
4. Am avut noroc si am mers la Cannes in 2010. Bai a fost foarte tare. Ziua mergeai la seminariile Cannes Lions si seara te plimbai pe plaja si aveai o mie de idei (asta cand nu erau petreceri olandeze sau braziliene care iti cam periclitau integritatea creierului). Una din idei zicea ca trebuie neaparat sa am un filmulet de vacanta. Sa arat acasa! Iata.
Check Your Camera – Cannes 2010

______________________________________________________
3. Un clip care a castigat un premiu la Cannes Lions. Se intampla sa fie premiul 1. Sectiunea era Roger Hatchuel Academy, adica era un concurs studentesc oarecum. Tema era legata de storytelling si de viziunea noastra asupra advertising-ului in contextul festivalului. Echipa noptii albe a fost Andrei, Nico, Alex + Redbull (multe cutii) + Toshi (laptop de munca grea) + Flip (o camera de vacanta tare pisichera). O nebunie!
Lion Feet – Cannes Lions 2010

______________________________________________________
2. O nebunie in ziarele din tara si, din cate am auzit, in strainatate. Cat castiga domnule pana la urma cersetorii? Si mai ales, oare si-au construit averile participand la faimosul concurs „Ascult Radio 21”?

Cersetor 2010

Bonus: Continuarea zbenguita dezvaluitoare – Cersetor Street-Dance 2010

______________________________________________________

1. Castigator la puncte. Un lucru care mi-a facut multe placeri si care ma asigura ca in 2011 urmeaza multe tampenii.
Laxativ pentru Creiere

4 comentarii (+add yours?)

  1. Daniel
    Ian 10, 2011 @ 17:50:00

    Sa-ti dea D-Zeu sanatate! Bomba!

    Răspunde

  2. razvan
    Ian 10, 2011 @ 20:53:00

    doamne ajuta!

    Răspunde

  3. flacau
    Ian 15, 2011 @ 12:14:59

    esti fred 2 daca stii la ce ma refer :))

    Răspunde

  4. SpeciMen.Tk
    Mar 12, 2011 @ 03:38:14

    3 in p#ula mea, 3! :))

    Răspunde

Lasă un răspuns

