Baiet fiind, metrou cutreieram

Eu sunt omul metroului. Imi place mirosul, imi place ritmicitatea lui, imi place senzatia de presiune in creier pe care o ai cand l-ai pierdut la milimetru. Sunt in stare sa aud un metrou venind inca de pe primele scari, alea care incep afara!

Ma gandesc la  toate astea de fiecare data cand vorbesc pe net cu vreo tipa bine care ar putea astepta de la mine sa o iau, cu masina, de la scara la prima intalnire si s-o plimb pe Magheru. N-am. Si oricum am lucruri mult mai bune de facut la prima intalnire. Am doar cateva statii pe care le-am invatat pe dinafara de la 7 ani. Am o carte mereu la mine si actiunea, in ea, se petrece acum la Eroilor, mai incolo la Izvor si, pe seara, la Crangasi. Mereu am zis ca ai mei m-au conceput la metrou si povestesc tuturor ca acum vreo 22 de ani, mama l-a tras pe tata de mana in tunelul dintre Universitate si Romana, unde vagoanele tropaiau pe langa ei, rochia ei a flutura iar sudoarea lui stralucea in luminile fiecarui tren, in fata fiecarui geam ce dadea spre lumea calatorilor plictisiti si robotizati.

Metroul chiar are ceva magic pentru mine. Simt ca poate sa se transforme intr-o experienta mult mai complexa decat un drum banal. Si vreau sa-i explorez toate starile. Asa a aparut asta:

Imi place ca oamenii au sarit, au comentat, au injurat, au acuzat ca e regie, ca e jucata prost, ca prea nu se misca deloc camera, ca prea eram barbierit. Nici nu ma barbieresc. Folosesc masina de tuns. E foarte practic si, in felu’ asta ai mereu putina barba, destul de mult cat sa fie sexy dar destul de putin cat sa para ca te-ai barbierit cu trei zile inainte si astepti sa mai creasca fiindca nu vrei sa te iriti, deci ai grija de tenul tau, deci esti sexy!

Ideea e ca oamenii au reactionat si s-au intrebat de unde vine toata faza, asa ca iata dezvaluirea!

Am facut multe la metrou. Cu ocazia articolului astuia, imi promit mie ca, macar pentru o zi din viata, o sa fiu la carma Metrorex (ce vis maret!) si o sa fac ce vreau pentru oamenii de la metrou. Daca n-o sa pot sa fac asta, poate imi construiesc un metrou al meu. Macar in cateva subterane de creiere prin care trece curent electric. „Atentie se inchid sinapsele. Noapte buna!”.

28 comentarii (+add yours?)

  1. Denisa
    Apr 29, 2010 @ 16:27:32

    De departe cel mai bun articol al tau! Te-a relansat, dupa o perioada de liiiiiniste…Mi-a placut!

    Răspunde

  2. filipineza
    Apr 30, 2010 @ 20:03:56

    Foarte foarte foarte tare! Mai vrem!:X

    Răspunde

  3. Anca
    Apr 30, 2010 @ 20:18:31

    Asteptam reprezentatii si pe linia Berceni-Pipera, cea mai magistrala plictisitoare si robotizanta.

    Răspunde

  4. virtual she
    Mai 02, 2010 @ 10:04:40

    Mi-a placut, mai ales ca la Cluj metrou nu e. Cu banii adunati de la metrou da-te peste cap si publica tot ce scrii.
    Scrisesem si eu o poezie despre troleu hahaha acum cata vreme oare….

    Răspunde

  5. Geolina
    Mai 03, 2010 @ 14:24:40

    foarte tare articolul ;)) te am vzt o data in metrou si erai cu nasu lipit in carte ;))

    Răspunde

  6. Bibs
    Mai 09, 2010 @ 17:56:01

    tre` sa ma iei si pe mine la niste plimbari cu metrourile :))

    Răspunde

  7. Aurora.
    Mai 18, 2010 @ 23:03:01

    Am o intrebare. La sfarsitul clipului cu street dance nenea cu sapca e cumva Ioan Titu aka Silent Strike, sau am eu vedenii(mie asa mi s-a parut, era cu voi sau a fost in metrou intamplator si tu habar nu ai despre cine vorbesc?) As aprecia un raspuns, mersi anticipat! Si keep up the good work, poate ne vedem pe la metrou sau pe la cantina, daca dai pe la Kogalniceanu😀

    Răspunde

  8. Manu
    Mai 23, 2010 @ 12:15:44

    Ma uitam cu o colega la video si ma intreaba: „were is this NY?” No it’s f*&@ing Romania! Great job!

    Răspunde

  9. rodica
    Mai 25, 2010 @ 19:00:43

    prea tare. bravo!

    Răspunde

  10. Bogdan C
    Mai 30, 2010 @ 17:01:29

    foarte bun! congrats:mrgreen:

    Răspunde

  11. Aurora.
    Iun 09, 2010 @ 20:35:48

    :))
    Acum ma uitam la asta http://www.youtube.com/watch?v=rOGISLnJMrg&feature=related si am fost surprinsa sa te vad la Mtv, mai esti pe la Mtv?
    Cat despre ziua de nastere, foarte tare! :)) La multi ani si tie, barbate! :))

    Răspunde

  12. andrei
    Iun 24, 2010 @ 21:40:39

    bai tata dar dai rar cu scrisul pe aici. Si o intrebare. sunt singurul om care se rataceste pe peron? :<

    nu incepeti cu glume proaste ca sunt nascut si crescut numai in bucuresti hahahah

    Răspunde

  13. ghilimei
    Aug 05, 2010 @ 14:21:23

    de ceeee nu prind niciodată treburi din astea prin metrou?!? iubesc metroul şi-l povestesc frumos oricui are chef să asculte dar mie nu mi se întâmplă niciodată minunăţii din astea… de ceeeeee…..?!

    Răspunde

  14. Aurelia Ene
    Sep 10, 2010 @ 02:10:57

    Bloguri…Reticenta la ele pana la ignoranta si iata-ma acum ,rumegand pe rand fiecare cuvintel din ale tale, plescaind buzele in zambete nesatule de citit si facand balonase de idei.:D Ai reusit sa ma tii tintuita in clipul care m-a adus aici, iar mai apoi in insiruirile de cuvinte ce mi-au gadilat sinapsele pana la-ncantare vreme de aproape 2 ore.:) Un singur lucru…(ca…deh,sunt femeie, tipica, una dintre acelea pentru care multumirea-i la lucruri interzise.:D) si anume…de ce a trebuit sa fii unul din cei putini, pe cale de disparitie astazi, cu scris ingrijit si corect? De ce ti-a turnat Domnu’ si ti-a bagat si-n traista,modestia si bun simtul?:D Cand atatia altii, cei multi, au nevoie de macar una dintre ele? Si de ce a mai trebuit, pe deasupra, sa mai ai si inteligenta cu nemiluita, ca sa nu mai spun de inspiratie si spontaneitate din belsug? Pai e corect?:)

    Răspunde

  15. Aurelia Ene
    Sep 10, 2010 @ 02:12:45

    Pe scurt…minunat!

    Răspunde

  16. bettina
    Sep 11, 2010 @ 21:05:21

    da e chiar de asteptat ca ei fac pe zi 2.3 sute ron:/ dar faza a fost tare :))

    Răspunde

  17. chris
    Sep 25, 2010 @ 22:16:55

    doamnee m-am amuzat teribil=)))))))si ai fost asa aproape de realitate:))) congratz dude:))

    Răspunde

  18. Mich
    Sep 28, 2010 @ 18:28:31

    Zici ca e regizat !
    Tare :))

    Răspunde

  19. Mihaela
    Oct 03, 2010 @ 17:01:39

    f f misto…vad ca tu eshti prieten cu mapy….sincer am ramas un pik socata…:))))) nu ma asteptam…

    Răspunde

  20. bobo
    Oct 05, 2010 @ 11:42:12

    spune-mi ca aseara (luni 4.04.)––n erai tu ala care ne-am ciocnit la raionu mancare preparata si cqare era sa te calc si pe picioare?@?!?!?

    Răspunde

    • brainonbrain
      Mai 12, 2011 @ 03:33:44

      te-am vazut la show, cu prietenu’ bordea. acum sper ca eu eram. pana acum nu m-am gandit ca mancarea preparata ar fi fost o solutie. accept cursuri de preparat oricand sau poate o seara de open oven. cu tot cu calcat pe picioare!

      Răspunde

  21. Ovidiu
    Oct 31, 2010 @ 19:05:08

    tu nu esti normal :)) hai ca a fost tare😉

    Răspunde

  22. septimia
    Noi 03, 2010 @ 15:53:04

    la tine femeile se agata pe mess?
    bila alba: citit in metrou.

    Răspunde

  23. Cuviosul Pramatie
    Noi 10, 2010 @ 23:42:30

    Miraculos ca mai exista oameni cu ceva in cap si personalitate in generatia etnobotanica.

    Răspunde

  24. Madoo
    Mai 29, 2011 @ 09:24:09

    Foaaaartee tareee faza asta cu metroul:)) aia 2 de langa usa erau invidiosi ca nu au si ei un iphone:P

    Răspunde

Lasă un răspuns

