The Adventures of Brainman

Brainman seamana cu mine. Ma plictiseam cand l-am desenat iar eu cand ma plictisesc sunt tare egocentrist si ma gandesc la mine. Uneori ma si uit la mine. Imi si vorbesc dar mai rar. Brainman e la fel de slab si, ce e si mai important, are capul la fel de mare ca si mine! Din episodul viitor va avea si o prietena buna, QuiQui. Un personaj delicios si zdrobitor. Din pacate, desenata la fel de prost. Ei spera sa-i indragiti si va promit multe surprize neasteptate. Ca cine-i prost sa se astepte, in general, la surprize!?

Ep. 01 – Bartenders do it on purpose!

5 comentarii (+add yours?)

  1. annie benny
    Apr 22, 2010 @ 12:45:32

    imi aduce aminte de Adi Despot la un interviu

    Răspunde

  2. tyv86joy
    Apr 25, 2010 @ 07:25:41

    salz baieti…mmi-am permis sa fac un reply cu…..manelele pe wc….enjoy http://www.youtube.com/watch?v=wrWkpYbZ5fs

    Răspunde

    • brainonbrain
      Apr 25, 2010 @ 09:17:43

      bai, foarte de apreciat😀 am ras la fiecare piesa. nu le stiam p-astea, ce-i drept :))

      e bine ca bluza de trenning a devenit accesoriu obligatoriu! :)) la fel cum e si in cluburile de manele.

      multa bafta in continuare!!

      Răspunde

  3. sade
    Mai 25, 2010 @ 23:11:10

    Seamana cu Beavis…sau cu Butthead? Nu i-am putut diferentia niciodata.

    Răspunde

  4. lucian
    Iun 10, 2010 @ 10:44:34

    Ei stai tu linistit ca bluza de trening a devenit accesoriu si in alte cluburi :)) Cand o vom cunoaste pe prietena cuicui?😀

    Răspunde

Lasă un răspuns

