Berea frate cu alta bere

Impulsionat, probabil, de soare si de caldura usor sexuala a primaverii, am zis sa scriu ceva pe blog. Pentru ca vremea se imbunatateste, am zis sa beau si o bere pentru asta. Si prietenii mei de la facultate au zis sa bea cate o bere, asa fara motiv.

Atentie! Am baut bere Noroc, la 1,7 ron in cantina studenteasca la Leu. Maaare greseala. Cu durere de cap cu tot. Nu stiu cine m-a pus sa o beau din prima. Ceea ce mi s-a parut mie interesant, insa, a fost data de fabricatie de pe eticheta. Era scrisa si ora la care au iesit din productie berile. Ale noastre 3, erau la distanta de 1 minut fiecare. Nu va spun cat de tare ne-a unit lucrul asta.

Cred ca ar fi foarte tare daca un brand de bere ar avea o campanie bazata pe ce ni s-a intamplat noua. Sa se puna accent pe momentul cand berea a iesit pe linia de productie si sa fie scris minutul pe eticheta, cu un font mare si frumos. Astfel, ea devine bere infratita cu o alte cateva beri, care „s-au nascut” in acelasi timp. Ar fi genial. Berea se consuma in general in grupuri, deci cat de tare ar fi faza asta pentru 6 dobitoci care descopera intr-un bar ca au berile infratite!

Pentru ca la un moment dat te saturi sa vezi in ce minut ti s-a nascut copilul de orz, putem sa dezvoltam faza cu alte lucruri interesante. Berile pot sa faca parte din anumite familii. In functie de momentul zilei in care s-au nascut. Notam si caracteristicile familiei. Unele familii sunt mai inocente, altele mai perverse. La fel ii poti da berii tale si o zodie. Print-uri cu horoscop pentru berea ta. Mama ce departe am mers.

Va las sa va bucurati de poza noastra semi-retardata. Mancam snitel + pilaf. Am platit 5 lei garantie ca sa avem un cutit la masa. Dupa ce am baut berile, am mers sa cerem capacele inscriptionate cu „Noroc”, in virtutea momentului istoric. Femeia de la cantina, ni le-a cautat in cosul de gunoi (bila alba), ni le-a dat si, apoi, a inceput sa serveasca oamenii, fara sa se fi spalat pe maini (bila neagra!). Nu e super clasica faza?

6 comentarii (+add yours?)

  1. Denisa
    Mar 05, 2010 @ 21:25:09

    Plecand de la ideea ca berea mai este folosita si ca fixativ (asa am auzit ca face lumea !), imagineaza-ti 2 blonde infratite de 2 beri blonde. Postul e tare…imi place. Sunt abonata la blogul tau asa ca o sa mai astept sa zica ceva feed-ul.

    Răspunde

    • brainonbrain
      Mar 05, 2010 @ 22:14:41

      :)) buna asocierea. asta cauta blogu’ asta. interactivitate. oameni care au idei bune sau care citesc shiturile astea cu zambetu’ pe buze si le combina altfel in capul lor. e un fel de „nu iti lasa creieru’ sa leneveasca. are si el nevoie de sex”. te mai astept! (nice blog si la tine!)

      Răspunde

  2. omubil
    Mar 08, 2010 @ 05:50:21

    berea frate cu berea? mai degraba berea sora cu berea. eu le-as vrea numerotate, de la 1 la 13; cine nimerestea „berea 13” aka „sora 13” e cel mai tare…cred ca esti prea tanar ca sa cunosti filmul asta, a facut furori pe vremea lui ceausescu (vezi link: http://www.arhiblog.ro/2007/12/sora-13.html). de fapt imi dau seama ca ar merge si o versiune masculina, in care nambar oan sa fie al 13-lea razboinic. acu stau si ma intreb…sora treispe l-ar cafti pe al trespelea razboinic?

    durerea ta de cap cauzata de o singura bere mi-aduce aminte de berea made in china care, din cauza procesului de fabricatie ieftin si prost, variaza intre 2 si 11 grade. te prafuiesti la prima bere sau arunci cu bani o noapte intreaga, dupa cum ti-e norocul. se poate capitaliza pe faza asta, ma excita conceptul de „bere surpriza”. ar produce ceva schimbari in clasicele iesiri la terasa. mi-e teama insa ca langa fiecare terasa ar prinde radacini un evreu smecher care ar capitaliza si mai mult, vanzand o polita de asigurare „nu te imbeti din 6 beri surpriza, primesti 300 de vodka, garantat”.

    Răspunde

  3. Iulia
    Apr 18, 2010 @ 14:11:58

    Arata mai fitzos decat cantinca noastra :)).

    Răspunde

  4. groparul
    Aug 31, 2010 @ 22:36:14

    asta era si mancarea mea preferata la cantina de la leu, snitel cu orez. si mi se parea amuzant ala care era sef peste bucatarese, cu fata lui de asiatic si parul dat pe spate iar taxa de cutit era 2 lei.

    Răspunde

  5. boshuboshu
    Noi 05, 2010 @ 16:36:25

    mai pepushe mai… cine e betivanu’ meu mic si pilafior? mihaitzaaa

    Răspunde

Lasă un răspuns

