Musical Brainstorming

Mi-a venit de curand o idee care imi pare a fi foarte fezabila si, in scopul blogului, zic sa ploua cu creiere horny si cu idei tari de la voi, ca poate o ducem de la stadiu’ de embrion la ala in care ii taiem cordonu’ ombilical si o facem sa cante. Uite despre ce e vorba.

Pasul 1. Avem un club, deci cu spatiu, cu podea, tavan, lumini, toate cele. Cel mai important e sa aiba instrumente. Clasic. Specifice unei formatii obisnuite. Nu d-aia care vrea in topuri pe la radio. Asa. Si un calculator ar fi bun, cu un soft de inregistrare.

Pasul 2. De creat si promovat (fiecare cum poate) un eveniment de genu’ Musical Brainstorming. Ce inseamna asta? Adica te inscrii pe o lista ca manuitor de instrument sau ca textier si vii in seara cu pricina la club. Desi eu ma astept sa incepem de dimineata. O sa fie o zi lunga!

Pasul 3. Cum ne desfasuram la fata locului? Toata lumea se relaxeaza, se simte bine. Asta in primul rand. Muzicienii si textierii se impart in echipe de cate 5. Fiecare grup de 5muzicieni + 5textieri are instrumentele la dispozitie o ora. Astfel. Muzicienii imagineaza o linie. Textierii beau pe langa ei in timpu asta. Se hotarasc asupra unui ghid de voce. O sa fie ceva bombanit acolo, pentru ca textierii sa-si dea seama care e masura versurilor. Inregistreaza treaba. Predau instrumentele urmatoarei echipe si au timp pentru texte pana la finalul evenimentului, cand o sa mai primeasca 30 de minute de inregistrare a piesei complete.

Pasul 4. La sfarsit inregistram toate piesele. Ascultam compilatia si o dam pe net (De fapt pe net tinem update cu tot ce se intampla acolo). Avantajul compilatiei e felul in care a fost realizata. Intr-o singura zi, intr-un singur eveniment, cu trupe stranse ad-hoc si total aleator. That’s new and cool. Asta inseamna presa si promovare gratuita. Si oricine poate sa apara pe compilatia asta. O facem periodic si devine un brand. Aaa… si ar trebui ca fiecare echipa sa aiba si un indrumator, dintre oamenii care stiu muzica bine! Da. da!

Pasul 5. Asta e de fapt pasul 0 dar nu conteaza. Tot proiectul poate fi cumparat de o companie care are chef de o promovare neconventionala tare, care vrea sa se asocieze cu muzica si sa isi vada numele pe o compilatie autopromovanta pe net. Ii dam si sens. Am putea, de exemplu sa avem o companie care comercializeaza geamuri, ferestre, termopane termopane. Incadram concurentii intr-un cub de geamuri, ca sa ii izolam de restul clubului, branduim toata treaba si pac! „Compania de geamuri care iti mentine inspiratia inauntru!”

Gata, mie mi-ajunge. Haideti voi cu idei, ca eu sunt la munca si am treaba!🙂

7 comentarii (+add yours?)

  1. bek00letz
    Feb 02, 2010 @ 22:51:00

    Mie nu-mi pare chiar atat de fezabila treaba asta…sorry. Din punctul de vedere al unui tip care mai are cate ceva de facut cu muzica (adica eu) consider ca 30 de minute pentru inregistrarea unei piese sunt cam la limita. Si ar mai fi nevoie de ceva timp la post productie pentru ca indiferent cat de „la rece” vrei piesa respectiva, daca o inregistrezi pe ceva, trebuie lucrata… Zic eu. Da’ na…poate ar trebui incercata…revolutionam industria😀

    Răspunde

  2. iri4x4
    Feb 04, 2010 @ 11:21:08

    Imi place ideea, „suna bine”! Bafta multa in continuare si de ce nu, daca se incepe ceva, m-as baga si eu, sa vad unde ma incadrez….

    Răspunde

  3. brainonbrain
    Feb 04, 2010 @ 11:42:49

    @bek00letz – ca sa parafrazez o mare vorba nu-wave.. orice e fezabil !!! eu scriu texte pentru un studio. asa se intampla treaba. oamenii vin cu idei de acasa. muzica se leaga acolo. simplu.

    @iri4x4 – pe bune ca o fac intr-o zi. te cautam. ai grija!

    Răspunde

  4. Stefan
    Feb 15, 2010 @ 01:44:34

    Ma bag ! Textier, ca nu ma pricep la instrumente.😀

    Răspunde

  5. socol paul
    Mar 10, 2010 @ 02:09:15

    eu am o formatie de parodii. in mures. andarcavar bend se numeste.
    avem niste mistocareli misto dupa manele si alte kkturi ,gen :))) .

    Răspunde

Lasă un răspuns

