O lasi pe maini bune!

Eu am o stare usor nelinistitoare atunci cand imi duc haina la garderoba intr-un club. E haos acolo, poate se pierde, poate o pierd eu, poate ma pierd eu, cine stie?! As aprecia, deci, daca cineva mi-ar lua starea asta de disconfort, cu mana, exact ca nurofen. Mi-ar placea sa existe o garderoba prietenoasa undeva. Sa aibe agatatoare de haine in forma de mici manute colorate. Deasupra sa scrie „O lasi pe maine bune”. Daca se poate sa si zambeasca fata de la ghiseu, ar fi semi-genial.

Cred ca am ceva cu cluburile in ultima vreme. Nu e ca si cum as sta numai in astfel de locuri dar imi tot vin idei despre ele. Vorbeam zilele trecute cu Andrei si cu Vlad despre un posibil site. Ar trebui sa ne transformam peste noapte in inspectorii wc-urilor din cluburi. Exact cum sunt site-urile care dau note cluburilor pentru conditii si nu stiu ce, noi o sa dam note pentru toalete. O sa avem o gramada de criterii. Daca exista sapun, daca se trage apa, daca e scris pe pereti, ce e scris pe pereti, daca numerele alea de telefon sunt chiar reale.. etc. O sa punem si poze cu ispravile pe care le-am facut in acele toalete. Si abia apoi o sa tragem apa dupa ele! Cred ca in felul asta cluburile din Bucuresti or sa devina mai Toilet-Aware!

8 comentarii (+add yours?)

  1. anamaria
    Ian 16, 2010 @ 23:27:33

    buna asta cu ispravile din toalete =))

    Răspunde

  2. treicuvinteaiurea
    Ian 17, 2010 @ 20:39:54

    Dar, de ce as vrea eu … sa vad isprava ta? Adica, treaba cu sapunu’, cu daca se trage apa, o inteleg, dar isprava? Aia ar arata la fel peste tot. Si mai e si cah. Hai, mai Andrei, mai! :))

    Răspunde

  3. brainonbrain
    Ian 17, 2010 @ 20:56:00

    m-am gandit mult daca sa scriu sau nu despre pozele cu ispravi. stiam ca o sa (r)iscam o polemica :)) adevarul e ca, atunci cand ai o idee buna, trebuie sa dai ceva inapoi si divinitatii care te-a ajutat!

    Răspunde

  4. Mih
    Ian 19, 2010 @ 12:01:39

    Ceea ce vrei tu sa faci exista deja🙂 Arunca un ochi pe http://toaleta.blogspot.com/😉

    Răspunde

    • brainonbrain
      Ian 19, 2010 @ 13:29:29

      foarte tare ca s-a gandit cineva🙂 inseamna ca e loc de brainstorming pe tema asta si ca prinde. poate apar idei noi. tipuri de clasificari, etc. asta e si scopul blogului astuia. pana la urma si Windows exista cand a aparut Mac😀

      Răspunde

  5. lovingvama
    Ian 20, 2010 @ 17:19:38

    Şi culoarea fundalului tău e cam câh aşa. )

    Iar acum, să o lămuresc pe domnişoara treicuvinteaiurea: toată treaba în a testa o toaletă este să faci… treaba, să vezi care-i feeling-ul de pe closet, să fii în curu’ gol să-ţi dai seama dacă e prea frig sau nu, să simţi pe pielea ta cum e

    Cât despre blogul ăla, toaleta, nu mai este activ, noul site nu funcţionează şi nici nu reprezintă foarte bine ideea noastră (care, bineînţeles, e mult mai tare)

    Răspunde

  6. ILANA
    Feb 09, 2010 @ 16:48:55

    mai e unul, Politia WC-urilor, mi se pare ca-i spune chiar asa.
    Oricum, cluburile din Bucuresti nu pot fi catalogate ca a avea toaleta. AIA NU E TOALETA. e un fel de wc in fundul curtii.

    Răspunde

  7. bek00letz
    Feb 15, 2010 @ 04:45:36

    Cata vreme ar fi in Romania, treaba cu manutele colorate si fata zambitoare nu m-ar incanta deloc. Cu riscul sa par mult prea interesat de chestii economico-politice iti aduc aminte ca poti sa „Dormi linistit. FNI vegheaza”.

    Daca vezi undeva manute multe si fete mereu zambitoare inseamna ca esti la garderoba de la guvern🙂

    Răspunde

Lasă un răspuns

