Prima petrecere Brain On Brain

Pentru ca fiecare lucru bun se termina.. cu o petrecere, am constatat ca 2009 si-a meritat si el soarta. Nu ne-am chinuit prea tare, ca tot au picat greu la stomac sarbatorile, asa ca ne-am multumit sa pimp-uim un pic party-u de revelion. Totul a cam plecat de la un protest impotriva party-urilor de revelion unde trebuia sa pui sume de 100, 150, 200 de ron in buzunaru cuiva care se ocupa de organizare si avea grija de nevoile tale. Yeah. Sure. Sa vedem ce a iesit la noi.

Se da un apartament gol. Putin mobilat. Se intampla sa fie si duplex. Se intampla sa aibe si o terasa care da in blvd. Unirii. Frumos. Prea. Se mai dau doi dj, care asculta muzici diferite acasa in dus, ca sa nu cumva sa se plictiseasca cineva. Se cere un singur lucru. Sa iti aduci gasca si sa va aprovionati singuri (alcool, mancare, artificii si libertate in exprimare, adica toate cele de mai sus). Asa apare „Bring Your Own” party.

Imi place cum suna si imi place ca se prescurteaza BYO, pentru ca tare am unificat noi regnurile acolo. Cativa oameni, bine alesi, au fost invitati sa-si aduca prietenii. Ne-am ales si noi, astfel, cu vreo 5 grupuri care nu se cunosteau deloc intre ele. Treizeci si ceva de persoane in total. Am zis atunci „Bai, ce facem cu astia, ca nu se cunosc deloc!?”.

Felul in care ii unim pe necunoscutii astia in dragoste si prietenie, fara sa oprim muzica la un party, reprezinta si subiectul postului de fata. Noi am zis sa avem ecusoane pe care sa ne scriem numele si un detaliu definitoriu. Exemplul cel mai elocvent este „Oana – Parasita pe 26 Decembrie”. Am adus darts. Am pus o foaie de TUITĂR pe usa de la baie. Am mai fi vrut sa aranjam niste carti de joc in perechi de cate doua si sa facem o extragere in urma careia perechile (baiat-fata, fata-fata, baiat-baiat. stiu. va place) sa stea la un.. suc.. timp de doua melodii. Fiecare nou prieten trebuia apoi sa te prezinte grupului sau. Problema e ca noi am planificat cupidonizarea la ora 01:00 si.. well.. era ora 01:00. Sa zicem ca lumea era deja destul de euforica. Ok. Am uitat sa o facem.

Pun pariu ca mai sunt multe idei geniale de legat necunoscuti. Aici sa ne stoarcem creierele ca sa petrecem si alta data BYO. Neaparat tre sa mai urmeze un party de gen, dar o sa trebuiasca sa platim apartamentul de data asta, daca nu cumva se ofera cineva. Motive gasim repede. Poate chiar dupa sesiune sa vina una. Revelionu’ oricum e overrated!

6 comentarii (+add yours?)

  1. anamaria
    Ian 28, 2010 @ 12:53:56

    foarte tare frate!!!😀

    Răspunde

  2. bek00letz
    Feb 02, 2010 @ 01:32:31

    Super ideea….bag si eu la viitoarea, daca sunt invitat, fireste🙂

    Răspunde

  3. alexmarciuc
    Feb 04, 2010 @ 23:57:16

    Baaai ce smecher :)) O sa aplic si eu conceptul in Iasi.

    Enjoy the next one!

    Răspunde

  4. Andrew
    Feb 12, 2010 @ 17:41:56

    ce super suna.cred ca asa a si fost;).la mine in alba nu o sa vezi asa ceva niciodata:))

    Răspunde

  5. Devusca
    Feb 23, 2010 @ 02:50:13

    de la un tip care lasase un comentariu undeva am ajuns pe youtube,la filmuletzul cu laxativul (btw aveti 100mii de views-uri)am zis sa intru si pe blog sa ma bine dispun. Nu numai ca aveti idei ff tari, dar vad ca le si puneti in aplicare.
    ah! la urmatoarea petrecere invitati si outsideri?

    Răspunde

  6. Ştefan Muşat
    Mar 05, 2010 @ 11:20:24

    Bossule, hai să îţi zic una şi mai adevărată. O casă, un apartament, nu foarte goală, dar măcar cu un pat, dai sfoară printre prieteni şi pă net că ţii deschis bârlogul timp de 3 sau 5 zile, non-stop. Pui la bătaie şi un frigider, în care să pună invitaţii mâncarea şi băutura cu care vin în mânuţă. Se găteşte, se bea, golăneala vine de la sine. Aşa am procedat la o zi de naştere şi a ieşit straşnic. Data viitoare ţin casa deschisă o săptămână, clar. Recomand maxim.

    Răspunde

Lasă un răspuns

